Naar inhoud

Een automatische incasso gaat in met de volgende rekening.

In 3 stappen heb je Mijn WMD. Wij vragen om je klantnummer. Dat staat op je waterrekening.

Je krijgt een e-mail om je wachtwoord in te stellen en je kunt direct inloggen. Reageer snel want de link in de e-mail is maar 15 minuten geldig.

Ik ben een nieuwe klant
Dan moet je je eerst even aanmelden. Daarna krijg je een klantnummer.

Ben je geen klant van WMD? 
Dan kun je geen account aanmaken. Je moet je eerst even aanmelden. Daarna krijg je een klantnummer. Dat nummer heb je nodig om een account voor Mijn WMD aan te maken.

Is er al een account aangemaakt?
Er is maar 1 account mogelijk per adres.

Heb je misschien een nieuw e-mailadres?
Je kunt alleen een account aanmaken met het adres dat bij ons bekend is.

Kom je er niet uit?
Neem dan contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen je graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Op Mijn WMD  kun je zelf je telefoonnummer aanpassen.

Of bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen jeu graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Op Mijn WMD  kun je je postadres aanpassen.

Of bel onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen je graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Op Mijn WMD kun je je e-mailadres aanpassen.

Of bel onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen je graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Rekeningnummer aanpassen

Het is helaas niet mogelijk om je betaalwijze telefonisch te wijzigen.

Kies uit 3 mogelijkheden om rekeningen te betalen.

  1. Automatische incasso: WMD schrijft het bedrag automatisch af van je rekening. Zo betaal je altijd op tijd.
  2. iDEAL: Je krijgt 2 keer per jaar een acceptgiro in je e-mailbox. Met de knop in de e-mail betaal je via je eigen bank.
  3. Acceptgiro: Je krijgt 2 keer per jaar een acceptgiro in de brievenbus. Zonder extra kosten.

Betaalwijze aanpassen

Het is helaas niet mogelijk om je betaalwijze telefonisch te wijzigen.

Je vindt jouw klantnummer op uw drinkwaterrekening.

Kun je je klantnummer niet vinden?
Neem dan contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen je graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Ik ben een nieuwe klant
Dan kun je je eerst aanmelden. Daarna krijg je een klantnummer.