0592 854 550

Mijn WMD

Mijn WMD, zo geregeld

In een paar stappen heeft u Mijn WMD. Wij vragen om uw

  • klantnummer
  • e-mailadres
  • contactadres

U krijgt een e-mail om uw wachtwoord in te stellen en u kunt direct inloggen. Reageer snel want de link in de e-mail is maar 15 minuten geldig. We zorgen ervoor dat alleen u toegang heeft tot uw gegevens.

Waar vind ik mijn klantnummer?

U vindt u klantnummer op

  • uw drinkwaterrekening
  • uw bankafschrift als u automatisch betaalt

U kunt uw klantnummer niet vinden?
Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Nieuwe klant?
Dan moet u zicht eerst aanmelden. Daarna krijgt u een klantnummer.

 

Hoe geef ik een verhuizing door?

In een paar stappen geeft u hier uw verhuizing door. Heeft u de volgende gegevens bij de hand?

  • Klantnummer als u klant bent van WMD. Dit nummer staat op de waterrekening of op uw bankafschrift.
  • Datum verhuizing.
  • Stand van de watermeter op de sleuteldatum.

Is de meterstand nog niet bekend? Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

U kunt uw verhuizing doorgeven

  • vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum
  • tot 2 maanden na de sleuteldatum