0592 854 550

Aanmelden Mijn WMD

In Mijn WMD regelt u zelf uw waterzaken, wanneer u wilt.

  • digitale post, rekeningen en betalingen overzichtelijk bewaard
  • persoonlijke gegevens eenvoudig te wijzigen
  • informatie over uw waterverbruik

Nog geen Mijn WMD? Zo geregeld

In 3 stappen heeft u Mijn WMD.

  • Noteer uw klantnummer, dat staat op uw bankafschrift of jaarafrekening.
  • Ga naar aanmelden Mijn WMD.
  • Binnen enkele minuten krijgt u een e-mail met een link om Mijn WMD te activeren.

Dat is alles. Nu regelt u voortaan uw waterzaken zelf op een moment dat het u het beste uitkomt. Wij zorgen ervoor dat alleen u toegang heeft tot uw gegevens.

Ik kan mijn klantnummer niet vinden. Wat nu?

U vindt u klantnummer op

  • uw drinkwaterrekening
  • uw bankafschrift als u automatisch betaalt

U kunt uw klantnummer niet vinden?
Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Ik ben een nieuwe klant
Dan kunt u zich eerst aanmelden. Daarna krijgt u een klantnummer.

 

Hoe geef ik een verhuizing door?

In een paar stappen geeft u hier uw verhuizing door. Heeft u de volgende gegevens bij de hand?

  • Klantnummer als u klant bent van WMD. Dit nummer staat op de waterrekening of op uw bankafschrift.
  • Datum verhuizing.
  • Stand van de watermeter op de sleuteldatum.

Is de meterstand nog niet bekend? Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

Ik ben een nieuwe klant
Dan kunt u het nieuwe adres aanmelden. Daarna krijgt u een klantnummer.

U kunt uw klantnummer niet vinden?
Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

U kunt uw verhuizing doorgeven

  • Vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum
  • Tot 2 maanden na de sleuteldatum