Naar inhoud

Rekening en betalen

Als je het Windows 10 Outlook mailprogramma gebruikt kan het voorkomen dat de PDF bijlage bij de e-mail niet wordt getoond. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Wat kunt u doen?
Probeer een andere methode om de bijlage te openen.

  • Gebruik uw mobiel, tablet of smartphone.
  • Gebruik de webversie van uw mail in een browser.
  • Gebruik een ander mailprogramma.

Of kijk op Mijn WMD. Daar vindt u al uw rekeningen terug.

Komt u er niet uit?  Neem dan contact met ons op.

Heb je geen meterstand doorgegeven? Dan schatten we je waterverbruik. Dat doen we door te kijken naar jouw eerdere verbruik. Met deze schatting maken we je jaarafrekening.

  • Is er maar een klein verschil dan hoef je niets te doen. We herstellen dit gewoon op de volgende rekening.
  • Klopt de schatting op de jaarafrekening niet? Bel onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen je graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Geef volgend jaar de meterstand wel op tijd door. Als je de juiste meterstand doorgeeft, betaal je nooit teveel.

Dat kan komen doordat

  • Het aantal personen in je gezin is toegenomen.
  • Je apparaten hebt gekocht die meer water verbruiken.
  • De tuin vaker is gesproeid.
  • Jouw meterstand vorig jaar te laag is geschat, daarom is je verbruik aangepast.
  • Je een lek in huis hebt.

Vragen? Bel onze klantenservice T 0592 – 854 300, tijdens kantooruren.

Veel recreatiewoningen hebben geen watermeter. WMD gebruikt dan het tarief ‘zonder watermeter’

Dat betekent dat je een vast bedrag betaalt voor het waterverbruik in je recreatiewoning.

Naar alle tarieven