Ja, als je oude woning nog niet is verkocht of verhuurd kun je tijdelijk twee adressen op je naam hebben staan. Zodra de overdracht van een woning heeft plaatsgevonden, kun je de meterstand aan ons doorgeven. Wij maken dan de eindafrekening voor je op. Als je woning langere tijd leeg staat, kunnen we je waterverbruik aanpassen naar een leegstandsvoorschot.
Een makelaar, gemeente of woningstichting geeft geen meterstanden aan ons door. Je moet je verhuizing en de stand van de watermeter daarom zelf doorgeven. Wij krijgen hiervan geen automatisch bericht.
Als wij het aantal personen in je huishouden weten, kunnen wij je verbruik schatten. Zo krijg je een goede rekening. Het gemiddelde verbruik is 50 m³ (1000 liter) water per persoon per jaar.
Bel zo snel mogelijk met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Als je de oude woning te laat afmeldt, blijf je betalen tot je afmelding verwerkt is.
Als je te laat bent met het inschrijven op je nieuwe adres, dan schrijven we je met terugwerkende kracht in. Hierdoor kan de eerste rekening behoorlijk hoger zijn.
Gecondoleerd met je verlies. Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.
Heb je het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om je goed te kunnen helpen.
Ja, er komt gewoon water uit de kraan. Bij een verhuizing sluiten wij nooit het water af.
Komt er geen water uit de kraan?
Kijk even of de hoofdkraan wel open staat. Komt er nog geen water uit de kraan? Bel dan met onze klantenservice T 0592 – 854 300.
Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.
Heb je het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om je goed te kunnen helpen.