Kans op lage waterdruk of troebel water in Spier en omgeving.

Door werk aan de waterleiding. Onze excuses voor het ongemak. Lees meer over troebel water.

0592 854 550

Rekening en betalen

Eén keer per jaar vragen we u om de meterstand door te geven. Met die meterstand maken we de jaarafrekening. Zo betaalt u altijd het goede bedrag. Want alleen met de meterstand, weten we precies hoeveel water u echt heeft gebruikt.

Twee keer per jaar ontvangt u een rekening voor drinkwater.

  • In januari de jaarafrekening en het voorschot voor januari tot en met juni.
  • In juli het voorschot tot en met december.

Bekijk een voorbeeld van de rekening voor drinkwater.

Rekening betalen? U kiest zelf hoe

Te laat met betalen?

Dat kan iedereen overkomen. Heeft u de rekening niet binnen 14 dagen betaald, dan sturen we een herinnering.

Betaalt u niet binnen 14 dagen na de herinnering, dan start ons incassoproces. De kosten brengen we in rekening.

 

Hulp bij betalen

Vraag hulp als u de rekening niet kunt betalen. Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Bel ons en samen vinden we een oplossing.

U kunt ook gebruik maken van schuldhulpverlening. Lees meer over de verschillende mogelijkheden.