0592 854 550

Rekening en betalen

In december krijgt u een verzoek om de meterstand door te geven. Met die meterstand maken we de jaarafrekening. Zo betaalt u altijd het goede bedrag. Alleen met de meterstand, weten we precies hoeveel water u echt heeft gebruikt.

U krijgt 2 keer per jaar een rekening voor drinkwater.

  • In januari de jaarafrekening en het voorschot voor januari tot en met juni.
  • In juli het voorschot tot en met december.

U bepaalt hoe u betaalt

Automatisch betalen

Automatisch betalen

Kies voor gemak. Altijd op tijd met betalen.

Rekening per e-mail

Rekening per e-mail

Veilig betalen met IDEAL via uw eigen bank.

Acceptgiro

Acceptgiro

U ontvangt de acceptgiro in de brievenbus.

In Mijn WMD kiest u zelf hoe de rekening betaalt. Dat kan in 1 keer of in termijnen.

Te laat met betalen?

Dat kan iedereen overkomen. Heeft u de rekening niet binnen 14 dagen betaald, dan sturen we een herinnering.

Betaalt u niet binnen 14 dagen na de herinnering, dan start ons incassoproces. De kosten brengen we in rekening.

 

Hulp bij betalen

Vraag hulp als u de rekening niet kunt betalen. Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Bel ons en samen vinden we een oplossing.

U kunt ook gebruik maken van schuldhulpverlening. Lees meer over de verschillende mogelijkheden.

 

WMD Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.