Naar inhoud

Wanneer Gowsi op een verjaardag vertelt over haar werk, raakt ze niet snel uitgepraat. Ze is leergierig, geniet van het klantcontact en weet haar weg te vinden in de wondere wereld van drinkwater. Ze zit op haar plek, en het verbeteren van het klantcontact is wat ze doet. Al is die omschrijving te kort door de bocht. Als projectmedewerker Klant doet ze namelijk veel meer dan dat!

Gaat het lukken?

Gaat het lukken?

‘In oktober 2017 ben ik begonnen als klantcontactmedewerker. Dat heb ik een jaar gedaan. Ondertussen had ik bij mijn leidinggevende aangegeven dat ik graag wilde groeien. Dat ik wel kleine projecten wilde oppakken’, vertelt Gowsi. ‘Toen kwam ineens het project waarbij we de watermeters vervangen op mijn pad. De collega die dit regelde vertrok en ik mocht het oppakken. ‘In eerste instantie was ze onzeker. Gaat dit lukken? Kan ik dit wel? Maar haar leidinggevende heeft vertrouwen en al snel groeit ze in haar rol. ‘Dat is ook de grootste uitdaging in mijn werk. Ieder project leer ik weer wat nieuws en neem ik de kennis en ervaring mee vanuit andere projecten. Die onzekerheid is inmiddels wel weggezakt.’

‘Ik wil blijven leren’

‘Ik wil blijven leren’

Het is een van de vele projecten waar Gowsi zich over buigt. Ze werkt bijvoorbeeld ook aan het verbeteren van de chatfunctie op de website. Dit doet ze samen met collega’s die direct klantcontact hebben, Verder houdt ze zich bezig met het verbeteren van klantcommunicatie, onder andere via brieven, e-mails en andere communicatiemiddelen. ‘Die afwisseling maakt mijn werk leuk. Zo leer ik ook iedere dag iets nieuws. Toen ik hier kwam werken, wist ik niet wat voor wereld achter drinkwater schuilgaat. Na de switch naar projectmedewerker ben ik steeds meer gaan leren. Ook vanuit de interne audits die ik voor verschillende afdelingen binnen WMD doe. Ik heb de afgelopen jaren al veel gezien en ik weet misschien nog maar de helft. Maar mijn mindset is: ik wil blijven leren.’

‘Ik heb een goed team om mij heen’

‘Ik heb een goed team om mij heen’

Gowsi ervaart bij WMD continu mooie momenten, ze is echt op haar plek. ‘Ik kan zoveel mooie herinnering noemen. Maar wat me vooral bijblijft is het klantcontact; het gevoel dat je klanten echt kunt helpen en daar waardering voor krijgt. Maar ook de sfeer op de afdeling. Ondanks dat het soms hectisch is, sla ik mij er samen met leuke collega’s doorheen. Ik ben gewoon blij. WMD is een goed bedrijf, ze geven je de ruimte en ik heb een goed team om mij heen!’