
Verhuizing doorgeven
Vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum. Wilt u de verhuizing eerder doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Geef uw verhuizing in korte stappen door. Dat kan al vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum.
Bent u al klant en krijgt u op uw nieuwe adres ook drinkwater van WMD? Geef dan hier uw verhuizing door.
Heeft u deze gegevens bij de hand:
Kreeg u op uw oude adres geen drinkwater van WMD? Meld u dan aan als nieuwe klant. Daarna krijgt u een klantnummer.
Zeg drinkwater op als wij geen water leveren op uw nieuwe adres, of als u bij iemand intrekt.
Vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum. Wilt u de verhuizing eerder doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een seintje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.
Maak een foto van de stand van de watermeter op de dag van uw verhuizing op het oude én nieuwe adres.
Bel tijdens kantooruren met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om u goed te kunnen helpen.
Gecondoleerd met uw verlies. Bel tijdens kantooruren met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om u goed te kunnen helpen.
Dit nummer staat op de waterrekening. Kunt u het nummer niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.