Verhuizing doorgeven
KlantenserviceGeef je verhuizing in korte stappen door. Dat kan al vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum.
Adreswijziging? Meterstand doorgeven?
We helpen je nu ook interactief op weg! In de video zijn klikbare elementen verwerkt die reageren op de acties van jou als kijker. Zo ontvang je alleen de informatie die aansluit bij wat jij wilt en kunnen we je nog sneller helpen. Verhuizing melden? Meterstand doorgeven? Met de interactieve video regel je dat zelf, waar en wanneer je maar wilt.
Ik blijf gewoon klant van WMD
Ben je al klant en krijg je op je nieuwe adres ook drinkwater van WMD? Geef dan hier je verhuizing door. Hou de volgende gegevens bij de hand:
- nieuw adres
- oud adres
- klantnummer, dat staat op je waterrekening
- datum en meterstand nieuw adres
- datum en meterstand oud adres
Ik ben een nieuwe klant
Kreeg je op je oude adres geen drinkwater van WMD? Meld je dan aan als nieuwe klant. Daarna krijg je een klantnummer.
Waterlevering opzeggen
Meld je bij ons af als wij geen water leveren op je nieuwe adres, of als je bij iemand intrekt.
Tips
Vanaf 3 maanden
Een verhuizing doorgeven kan vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum. Wil je je verhuizing eerder doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Meterstand nog niet bekend?
Vul dan alvast je gegevens en de sleuteldatum in. Je ontvangt een dag voor de sleuteldatum een seintje om je te helpen herinneren om de meterstand door te geven.
Maak een foto
Maak een foto van de stand van de watermeter op de dag van je verhuizing op het oude én nieuwe adres.
Veelgestelde vragen
Kunnen er tijdelijk 2 adressen op mijn naam staan? En wat moet ik doen als ik te laat ben met het doorgeven van mijn verhuizing? Het antwoord op deze (en andere) vragen vind je bij onze veelgestelde vragen.