Maak kennis

Als we begrijpen wat klanten écht willen, dan kunnen we zorgen voor verbeteringen die een verschil maken. Daarom heeft WMD een Klantenpanel. Met hun mening en feedback helpen ze ons en andere klanten.

Gemeente Emmen

Nick de Vries

‘WMD is de afgelopen jaren niet altijd even goed in het nieuws gekomen en ik wil graag een bijdrage leveren aan een positief geluid.’

 

Gemeente Hoogeveen

Jenny Achterhes

‘Ik wil mijn stem laten horen. Met name over de manier waarop WMD communiceert naar klanten.’

Gemeente Assen

Frank Nuijens

‘Ik wil graag bijdragen aan een betere drinkwatervoorziening en het duidelijk maken van het belang ervan.’

 

Regio Zuidwest

Jels Kramer (secretaris klantenpanel)
‘Hoe gaat WMD om met klachten? Daar wil ik graag over meedenken.’

Regio Noord

Agnes Voogt
‘Mijn interesse is goede voorlichting over de kwaliteitsnormen van drinkwater.’

Regio Zuidoost

Martijn Wesseling
‘Ik ben bakker. Betrouwbaar water is belangrijk bij het bakproces en voor alle andere bedrijven.’

Humanitas

Gea Hiddingh

‘Wij helpen mensen vat te krijgen op hun administratie, financiën en eventuele schuldenproblematiek.’

Samenwerkende ouderenbonden

Bennie Schulte

‘Wij behartigen de belangen van de senioren.’

Vrouwen van nu

Anita Meijer

‘Vrouwen van Nu versterkt de leefomgeving met de lokale kracht van vrouwen.’

Midden- en kleinbedrijf (MKB)

Leon den Hartog, directeur Klok Onderhoud-en Afbouwgroep in Assen

‘Wij staan voor duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen.’

WMD Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.