0592 854 550

Klantenpanel 2014 – 2019

WMD heeft de leden bedankt voor 4 jaar deelname aan het klantenpanel. ‘Jullie inbreng houdt ons scherp. De bijdrage van iedereen wordt enorm gewaardeerd. We zagen een goed functionerend klantenpanel met betrokken en bevlogen mensen.’

Wat vonden de leden zelf?
Lees hier hun verhaal.

André Braker

2019
Eén op de zes Nederlanders is laaggeletterd. Samen met WMD en het Taalhuis Hoogeveen hebben we een project opgezet om te schrijven in Klare Taal.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan… Om in Klare Taal te kunnen schrijven, hebben in ruim 100 medewerkers de training Klare Taal gevolgd.

2015
Het lijkt mij nuttig betrokken te zijn bij deze eerste levensbehoefte. Ik heb altijd al een ruime interesse in goed en gezond water gehad. Ik wil graag meedenken met WMD en adviseren.

André Braker (Hoogeveen)

Rienko Wollerich

2019
Ik ben blij dat het waterbedrijf terug gaat zijn haar core business. Heldere kijk op het water. Leuk gezelschap.

2015
Ik ben een landbouwer met affiniteit voor watermanagement en milieu, die aspecten rondom drinkwater helder wil houden.

 

Rienko Wollerich (regio Zuidoost)

Berend Jansen

2019
Ik sluit mij bij de anderen aan. Ik ben verbaasd hoe goed er door de directie naar ons geluisterd wordt. Het wordt zeer gewaardeerd wat hier gezegd wordt.

2015
De Samenwerkende Ouderenbonden hebben als doel in het belang van alle ouderen een steentje bij te dragen aan allerlei ontwikkelingen op het gebied van wonen, welzijn, zorg en vervoer.

 

Berend Jansen (Samenwerkende ouderenbonden)

Johan Blom

2019
Het is leuk om te kijken in de keuken van een bedrijf dat bezig is met water. Wees transparant naar buiten toe.

2015
In het klantenpanel toon ik mijn verbondenheid met besparende zaken ten aanzien van water. Met aandacht voor bewustwording dat water een groot goed is en directe communicatie met gebruikers.

 

Johan Blom (regio Zuidwest)

Marieke Schoon

2019
Ik vond het zeer informatief. Tip: ga op Twitter zodat Leon na elk klantenpanel een tweet kan plaatsen.

2015
Water komt bij mij elke dag uit de kraan, heel gewoon eigenlijk. Daar zit een hele wereld achter die ik niet ken en daar ben ik nieuwsgierig naar. Deze redenen zorgen ervoor dat ik graag deel uitmaak van het klantenpanel van WMD.

 

Marieke Schoon (Assen)

Piet Kalma

2019
Ik vond het klantenpanel een hele interessante ervaring. Ga zo door.

2015
Ik heb affiniteit met water omdat het onze eerste levensbehoefte is. Hoe moeten we omgaan met het kostbaarste bezit water? Schoon zoet water wordt steeds schaarser. Bij een duurzame levensstijl hoort daarom ook inzicht in het totale waterverbruik en de effecten daarvan.

 

Piet Kalma (regio Noord), secretaris

Janny Hofsteenge

2019
Ik ben de afgelopen periode heel veel wijzer geworden over het hoe en wat met water en dat gun ik meer mensen.Ik ben maatschappelijk betrokken en lid van de Vrouwen van Nu.

2015
Ik vind veilig, gezond en lekker drinkwater voor alle Drenten van groot belang.

 

Janny Hofsteenge (Vrouwen van Nu)

Anry Kleine Deters

2019
De tijd was te kort. Het was een bijzondere periode waarin veel gebeurd is. Ik had voor mezelf de opdracht om meer naar buiten te treden. Dat is helaas niet gelukt. Hopelijk lukt dit de volgende groep. Misschien is het een idee om ook een afvaardiging van jongeren in het Klantenpanel op te nemen. Dit is een oproep aan de opvolgers.

2015
Vanuit mijn maatschappelijke betrokkenheid wil ik graag een bijdrage leveren aan WMD voor het behoud van gezond water. Betrouwbaar drinkwater uit de bodem met verantwoorde ontwikkeling van natuur en landschap.

 

 

Anry Kleine Deters (Emmen)

Leon den Hertog

2018
Directeur Klok Onderhoud-en Afbouwgroep in Assen. Leon Klok is sinds 2018 lid van het klantenpanel als vertegenwoordiger van het MKB.

Klok is in 1937 begonnen als kleine lokale schilder en uitgegroeid tot een regionale, veelzijdige onderneming.

 

Leon den Hertog (MKB)

WMD Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.