0592 854 550

Verhuizing doorgeven

In een paar stappen geeft u een verhuizing door. Heeft u de volgende gegevens bij de hand?

  • Klantnummer, dit nummer staat op de waterrekening of op uw bankafschrift.
  • Datum verhuizing.
  • Stand van de watermeter op de sleuteldatum.

Is de meterstand nog niet bekend? Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

Ik ben een nieuwe klant
Dan kunt u het nieuwe adres aanmelden. Daarna krijgt u een klantnummer.

U kunt uw klantnummer niet vinden?
Neem contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

U kunt uw verhuizing doorgeven

  • Vanaf 3 maanden voor de sleuteldatum.
  • Tot 2 maanden na de sleuteldatum.

Mijn relatie is verbroken. Wat moet ik regelen met WMD?

Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u snel te helpen.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven aan WMD?

Gecondoleerd met uw verlies.  Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u goed te helpen.