0592 854 550

Verhuizing doorgeven

Geef uw verhuizing in korte stappen door. Dat kan al vanaf 2 maanden voor de sleuteldatum.

Ik blijf gewoon klant van WMD

Bent u al klant en krijgt u op uw nieuwe adres ook drinkwater van WMD?
Geef dan hier uw verhuizing door. Heeft u deze gegevens bij de hand:

  • Klantnummer, dat staat op uw waterrekening
  • Datum verhuizing
  • Meterstand sleuteldatum

Ik ben een nieuwe klant

Kreeg u op uw oude adres geen drinkwater van WMD? Meld u dan aan als nieuwe klant. Daarna krijgt u een klantnummer.

Opzeggen

Zeg drinkwater op als wij geen water leveren op uw nieuwe adres, of als u bij iemand intrekt.

Is de meterstand nog niet bekend?

Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

U kunt uw verhuizing doorgeven

  • Vanaf 2 maanden voor de sleuteldatum.
  • Tot 2 maanden na de sleuteldatum.

Wilt u de verhuizing nog eerder doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn relatie is verbroken. Wat moet ik regelen met WMD?

Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens  nodig om u goed te kunnen helpen.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven aan WMD?

Gecondoleerd met uw verlies.  Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens  nodig om u goed te kunnen helpen.

Waar kan ik kan mijn klantnummer vinden?

Dit nummer staat op de waterrekening. Kunt u het nummer niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

WMD Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.