0592 854 550

Adres aan- of afmelden

In een paar stappen geeft u uw verhuizing door.  Wij hebben uw watermeterstand op de dag van de sleuteloverdracht nodig. Is de meterstand nog niet bekend? Vul dan wel vast de datum van de overdracht en uw e-mailadres in. Wij mailen u op die dag een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

Veelgestelde vragen bij verhuizen

Wanneer moet ik mijn verhuizing doorgeven?

U kunt uw verhuizing doorgeven zodra de overdracht heeft plaatsgevonden. Wij hebben de stand van de watermeter op de datum van de overdracht nodig. Deze kunt u op, of zo snel mogelijk na, de dag van de overdracht aan ons doorgeven.

Kan ik mijn verhuizing van te voren doorgeven?

Ja, dat kan. Maar wij hebben uw watermeterstand op de dag van de sleuteloverdracht nodig. U kunt na het invullen van de verhuisdatum op ons formulier uw e-mailadres doorgeven. Wij sturen u dan op die dag een berichtje, zodat u niet vergeet om op de dag van de sleuteloverdracht de watermeterstand op te nemen en deze aan ons door te geven.

Wordt het water afgesloten als ik ga verhuizen?

Nee, we sluiten de waterlevering niet af bij een verhuizing.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven?

Gecondoleerd met uw verlies. Wij kunnen ons voorstellen dat het regelen van allerlei zaken in deze emotionele tijd veel energie vergt. Daarom helpen wij u graag met het veranderen of stoppen van de overeenkomst voor waterlevering.

Neem contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Heeft u de volledige adresgegevens en de meterstand bij de hand? Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.

Ik ga scheiden. Wat moet ik regelen?

Neem contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Heeft u de adresgegevens en de meterstand bij de hand? Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.