Kans op lage waterdruk of troebel water in Spier en omgeving.

Door werk aan de waterleiding. Onze excuses voor het ongemak. Lees meer over troebel water.

0592 854 550

Adres aan- of afmelden

In een paar stappen geeft u een verhuizing door. Wij hebben de meterstand op de dag van de sleuteloverdracht nodig. Is de stand van de watermeter nog niet bekend? Vul dan wel de sleuteldatum en uw e-mailadres in. Wij sturen op die dag een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.

Veelgestelde vragen bij verhuizen

Sluit WMD het water af als ik ga verhuizen?

Nee, we sluiten het water niet af bij een verhuizing.

Wij hebben wel de stand van de watermeter op de sleuteldatum nodig.

Zo  krijgt u een goede eindafrekening op het goede (nieuwe) adres.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven aan WMD?

Gecondoleerd met uw verlies.  Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.

Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.

Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u goed te helpen.

Ik ga scheiden. Wat moet ik regelen met WMD?

Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.

Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u snel te helpen.