Verhuizing doorgeven
Geef uw verhuizing in korte stappen door. Dat kan al vanaf 2 maanden voor de sleuteldatum.
Ik blijf gewoon klant van WMD
Bent u al klant en krijgt u op uw nieuwe adres ook drinkwater van WMD?
Geef dan hier uw verhuizing door. Heeft u deze gegevens bij de hand:
-
Klantnummer, dat staat op uw waterrekening
-
Datum verhuizing
-
Meterstand sleuteldatum
Is de meterstand nog niet bekend?
Vul dan vast uw gegevens en de sleuteldatum in. Wij sturen een dag voor de sleuteldatum een berichtje, zodat u niet vergeet de meterstand door te geven.
U kunt uw verhuizing doorgeven
- Vanaf 2 maanden voor de sleuteldatum.
- Tot 2 maanden na de sleuteldatum.
Wilt u de verhuizing nog eerder doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn relatie is verbroken. Wat moet ik regelen met WMD?
Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om u goed te kunnen helpen.
Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven aan WMD?
Gecondoleerd met uw verlies. Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.
Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.
Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Wij hebben die gegevens nodig om u goed te kunnen helpen.
Waar kan ik kan mijn klantnummer vinden?
Dit nummer staat op de waterrekening. Kunt u het nummer niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.