0592 854 550

Gegevens wijzigen

Wat wilt u wijzigen?

Veelgestelde vragen bij gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn betaalwijze veranderen?

U kunt via dit formulier uw betaalwijze veranderen.
Of neem contact op met onze klantenservice, bereikbaar tijdens kantooruren op 0592 – 854 550.

WMD biedt verschillende mogelijkheden om rekeningen te betalen.

  • Automatische incasso
  • iDEAL (een digitale acceptgiro)
  • Acceptgiro

Automatische incasso
WMD schrijft het factuurbedrag automatisch af van uw rekening. Uw rekeningen worden tijdig betaald en u komt niet voor herinnerings- of aanmaningskosten te staan.

iDEAL
Twee keer per jaar krijgt u een digitale acceptgiro in uw mailbox. Met de betaalknop in deze e-mail kunt u eenvoudig betalen via uw eigen bank. Dit is de online variant van de traditionele acceptgiro. Efficiënt, veilig, snel en bovendien duurzaam.

Acceptgiro
U ontvangt twee keer per jaar een acceptgiro in de brievenbus. WMD brengt hiervoor geen kosten in rekening.

Als ik overstap naar automatische incasso, wanneer gaat dit dan in?

Uw automatische incasso gaat in vanaf de eerstvolgende rekening of vanaf het moment dat u dit aangeeft.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven?

Gecondoleerd met uw verlies. Wij kunnen ons voorstellen dat het regelen van allerlei zaken in deze emotionele tijd veel energie vergt. Daarom helpen wij u graag met het veranderen of stoppen van de overeenkomst voor waterlevering.

Neem contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Heeft u de volledige adresgegevens en de meterstand bij de hand? Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.

Ik ga scheiden. Wat moet ik regelen?

Neem contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 0592 – 854 550. Wij kunnen de wijziging dan direct verwerken in onze administratie. En als u nog vragen heeft, kunnen we die ook gelijk beantwoorden.

Heeft u de adresgegevens en de meterstand bij de hand? Deze gegevens hebben wij nodig om u goed van dienst te kunnen zijn.