Kans op lage waterdruk of troebel water in Spier en omgeving.

Door werk aan de waterleiding. Onze excuses voor het ongemak. Lees meer over troebel water.

0592 854 550

Gegevens wijzigen

Overstappen of een andere betaalwijze? Een nieuw telefoonnummer of e-mailadres doorgeven? Dat regelt u snel en makkelijk.
Natuurlijk kunt u ook uw rekeningnummer aanpassen. Of aangeven dat u liever onze post via e-mail ontvangt.
Maar een verhuizing geeft u in een paar stappen hier door.

Wat wilt u wijzigen?

Veelgestelde vragen bij gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn betaalwijze veranderen?

Kies uit 3 mogelijkheden om rekeningen te betalen.

  1. Automatische incasso
    WMD schrijft het bedrag automatisch af van uw rekening. Zo betaalt u altijd op tijd.
  2. iDEAL
    U krijgt 2 keer per jaar een acceptgiro in uw e-mailbox. Met de knop in de e-mail betaalt u via uw eigen bank.
  3. Acceptgiro
    U krijgt 2 keer per jaar een acceptgiro in de brievenbus. Zonder extra kosten.

U kunt hier uw betaalwijze aanpassen. Wijzig betaalwijze

Of bel onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij helpen u graag op werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Ik stap over naar automatisch betalen. Wanneer gaat dat in?

Een automatische incasso gaat in met de volgende rekening.
Of vanaf het tijdstip dat u zelf aangeeft.

Iemand in mijn naaste omgeving is overleden. Wat moet ik doorgeven aan WMD?

Gecondoleerd met uw verlies.  Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550.

Wij veranderen of stoppen de waterzaken dan snel.

Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u goed te helpen.

Ik ga scheiden. Wat moet ik regelen met WMD?

Bel met onze klantenservice T 0592 – 854 550. Wij passen de verandering dan direct aan.

Heeft u het adres en de stand van de watermeter? Dat hebben wij nodig om u snel te helpen.